Психологічне вивчення учнівського колективу

Анкета для учня "Ти і твої батьки"

1.Який склад твоєї сім'ї?

2Чи пишаєшся ти своїми батьками? 

а) так;

б) частково; 

в) іноді.

3.Як ти проводиш своє дозвілля? 

а) займаюсь спортом (у секції);

б) відвідую кіно чи театр;

в) читаю художню та іншу літературу;

г) займаюся у музичній школі;

д) дивлюся телепередачі;

е) спілкуюсь з друзями;

4. Як ти проводиш вільний час із батьками?

а) відвідуємо кінотеатр;

б) ходимо в театр;

в) відвідуємо виставки, музеї;

г) разом виїжджаємо за місто;

д) працюємо на дачній ділянці;

е) їдемо до родичів у село;

ж) не проводимо вільний час разом.

5. Як часто ти проводиш своє дозвілля разом із батьками?

а) один раз на тиждень;

б) один раз на два-три тижні;

в) один раз на місяць;

г) один раз на півроку;

д) майже завжди; 

е) ніколи.

6. Чому ти не проводиш дозвілля з батьками?

а) нецікаво;

б) не маю вільного часу;

в) батьки не мають вільного часу;

г) вільний час батьків не збігається з моїм.

7. Які стосунки між батьками?

а) дружні;

б) напружені;

в) конфліктні;

г) не хочу говорити.

8. Які стосунки у тебе з батьками?

а) дуже добрі;

б) довірливі;

в) напружені;

г) конфліктні.

9. Чи подобається тобі у колі твоїх батьків?

а) так;

б) ні;

в) не завжди;

г) не знаю.

10. Чи ділишся ти зі своїми батьками проблемами, радощами,
невдачами?

а)так;

б) ні;

в)назавжди.

11. Чи розуміють тебе батьки?

а) повністю;

б) частково;

в) не розуміють.

12. Скільки часу в тебе лишається на дозвілля?

а) достатньо;

б) мало;

в) не лишається;

г) не знаю, куди подіти.

13. Що найбільше подобається робити на дозвіллі?

а) спілкуватися з батьками;.

б) прогулюватися;

в) проводити час із друзями;

г) займатися спортом;

д) слухати музику;

е) займатися технікою;

ж) відвідувати кіно і театри;

з) читати;

и) дивитися телепередачі;

і) грати в комп'ютерні ігри; к) танцювати.

14. Чи допомагаєш ти батькам, старшим членам сім'ї?

а) так;

б) іноді;

в) ні;

г) немає потреби.

15. Чи береш участь у плануванні сімейного бюджету?

а) так;

б) іноді;

в) ні; ... '

г) не хочу втручатися.

16. Чи хотів би ти виховувати своїх дітей так, як тебе вихову-
ють твої батьки?

а) так;

б) частково;

в) ні;

г) з певними змінами.

17. Чи знаєш ти, яку роботу виконують твої батьки?

а) так;

б) ні;

в) не виконують;

18. Чи є у твоїй сім'ї власні традиції?

а) так;

б) ні;

в) деякі.

  • Які члени сім'ї користуються в тебе незаперечним автори­тетом?
  • Кому в сім'ї належить вирішальний голос?
  • Чи дають тобі кишенькові гроші?

Анкета

"Чи вмієте ви слухати"

Завдання: поставити +, коли ситуація викликає у вас роздратування

  • Співрозмовник не дає шансу висловитись, хоч є що сказати, та не можна вставити слово.
  • Співрозмовник постійно перериває мене під час бесіди.
  • Співрозмовник ніколи не дивиться на мене під час розмови я не впевнений, чи чує він мене.
  • Розмова викликає почуття марнування часу.
  • Співрозмовник постійно метушиться, папір і олівець займають його більше, ніж мої слова.
  • Співрозмовник ніколи не посміхається, а у мене виникає почуття незручності і тривоги.
  • Співрозмовник завжди відволікає мене запитаннями і коментарями.
  • Щоб я не сказав, співрозмовник завжди осаджує мій запал.
  • Співрозмовник завжди намагається спростувати мої твердження.
  • Співрозмовник перекручує зміст моїх слів і вкладає в них інший зміст.
  • Коли я ставлю запитання, співрозмовник змушує мене захищатися.
  • Іноді співрозмовник перепитує мене, роблячи вигляд, що не розчув.
  • Співрозмовник, не дослухавши до кінця, перебиває, щоб погодитись.
  • Співрозмовник при розмові зосереджено займається сторонньою справою, він неуважний.
  • Співрозмовник робить висновки за мене.
  • Співрозмовник завжди намагається вставити слово в мою розповідь.
  • Співрозмовник не відводить з мене очей.
  • Співрозмовник дивиться на мене ніби оцінюючи.
  • Коли я пропоную щось нове, співрозмовник говорить, що думає так само.
  • Співрозмовник виявляє надмір уваги, ойкає і підтакує.
  • Коли я говорю про серйозне, співрозмовник уставляє жарти, анекдоти.
  • Співрозмовник часто дивиться на годинник під час розмови.
  • Коли я вхожу до нього, він кидає всі справи і займається виключно мною.
  • Співрозмовник поводить себе так, наче я заважаю робити щось важливе.
  • Співрозмовник вимагає, щоб усі погоджувались із ним.

Підрахувати % від 25 ситуацій, що викликають роздратування:

Від 0 до 10%- високий рівень уміння слухати

11 -40%- вище середнього

 41-70%- середній

71 -100%-низький

АНКЕТА-ТЕСТ

на визначення рівня відповідальності старшокласників

1.Учитель доручив тобі підготувати доповідь на засідання гуртка, ти...:

а)знайдеш літературу і самостійно підготуєшся;

б)зробиш доповідь абияк з того, що буде під рукою;

в)забудеш про це доручення, бо в тебе є важливіші справи.

2.Мама попросила тебе забрати з дитячого садка сестричку, ти...:

а)зробиш це із задоволенням;

б)спробуєш це передоручити комусь іншому;

в)будеш займатися своїми справами, сподіваючись, що мама сама зробить це пізніше.

3.Ти пообіцяв своєму другові повернути його книгу саме сьогодні, але в тебе виникли термінові справи, тому ти...:

а)знайдеш хвилинку, щоб виконати обіцянку;

б)попросиш когось зробити це за тебе;

в)забудеш про обіцянку, бо твої справи важливіші.

4.Один із учнів вашого класу повинен був виступити на шкільній конференції, але він раптом захворів, ти...:

а)сам запропонуєш свою кандидатуру, підготуєш виступ;

б)спробуєш вмовити виступити когось із однокласників;

в)не реагуєш на проблему, бо «твоя хата з краю».

5.Прогулюючись парком, помічаєш не згасле вогнище, ти...:

а)спробуєш зробити все, щоб його загасити;

б)повідомиш кого-небудь про необхідність вжити заходів;

в)спокійно підеш далі, бо це не твоя справа.

Підрахувати кількість відповідей а, б, в.

Більшість «а» - високий рівень;

більшість «б» - середній рівень;

більшість «в» - низький рівень.



АНКЕТА-ТЕСТ

для вивчення моральної орієнтації учня

Учень_____________________________________ Клас____________

1.Скільки тобі років?

2.Стать...

3.Як ти ставишся до поглядів своїх батьків на життя?

• повністю згоден;

• майже згоден;

• багато в чому згоден;

• повністю не згоден.

4. Що є найголовнішим у житті (чого б ти хотів домогтися насам¬перед)?

- людина має дбати лише про свою сім'ю;

- багато грошей;

- можливість допомагати людям;

- цікава робота;

- визнання навколишніх;

- фізична сила і здоров'я;

- влада над людьми;

- сімейна злагода;

- духовне багатство;

- поважна посада;

- моральна досконалість;

- успішний бізнес;

- інше

5. Як ти ставишся до людей інших рас і національностей:

- неприязно,

- з ненавистю;

- спокійно;

- вивчаю, цікавлюсь;

- вважаю рівними собі;

- готовий до дружби і співпраці;

- не бачу проблеми.

6. 3 якими твердженнями ти погоджуєшся?

- піклування про тих, хто навколо тебе,- важлива якість людини;

- дбати про процвітання своєї країни - головне для громадянина;

- людина має дбати тільки про себе.

7. З якими судженнями ти погоджуєшся?

- людина відповідає за все, що відбувається навколо;

- людина відповідає тільки за свої вчинки;

- людина відповідає за свою сім'ю і близьких людей;

- людина відповідає за долю світу, довкілля. 8. Яка з життєвих позицій є твоєю?

- я поважаю кожну людину, якщо вона не злочинець;

- я поважаю тільки близьких друзів;

- я поважаю тільки багатих і знаменитих;

- я поважаю тільки старших;

- я не мушу будь-кого поважати.

9. Праця для людини - це:

• реалізація власних сил і можливостей;

• неприємний обов'язок;

• потреба здорового організму.

10. Яке із наведених суджень ти поділяєш?

• у колективі почуваєшся сильнішим, здається, що виростають крила;

• колектив допомагає жити, вчитися, підгримує у важкі хвилини;

• колектив обмежує свободу людини;

• людина в колективі перетворюється на піщинку.

11. У тебе приязні стосунки з однокласниками:

• безперечно;

• не знаю;

• ні;

• ні в якому разі.

12.Які дії, вчинки, особисті властивості своїх однокласників ти найбільше шануєш? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

13.Які дії, негативні вчинки, особисті властивості своїх однокласників ти найбільше засуджуєш? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати